söndag

Har varit duktig idag också, morgonfodrade stack till jobbet och sedan åkte jag upp till stallet och klippte Flamir. Känner att jag är trött på alla helger och röda dagar nu, vill att det ska gå tillbaka till det vanliga snart igen jag trivs bäst då. Flamir är ju 8  detta året, känns jätte konstigt att säga att han är åtta år. Han var ju precis 5 (när jag fick honom) tiden går så snabbt, vad ska jag göra med mitt liv nu ? ska jag börja studera? ska jag ta ett jobb utomlands? Tankar som ständigt går i mitt huvud.

Var på bio igår och såg Yes Man, en riktig komedi. Jim Carrey är så sjuk tänk att vara gift med honom man hade ju dött! Jag saknar Ella och tycker att hon kan ta och höra av sig nu snart, hon har nämnligen glömt hur man svara i sin telefon. :(

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0