i choose you



ikväll blir tydligen en väldigt lugn kväll för mig, jag sitter och kollat tv men det finns inget att se. Har fixat mitt hår vilket blev väldigt bra faktiskt, nästan så att jag ska gå ut och bara visa upp det. Men jag kan behöva vila upp mig faktiskt inför nästa hektiska vecka som börjar redan imorgon så smått.  jag har precis budat på lite päls, bland annat två pälskragar och en väst. tänkte fråga er om det är någon som har något bra tips på hur man kommer igång och tjänar lite pengar på bloggen? jag vet ju att det går och jag tror att det blir lite med meningsfullt att blogga då? ingen som skulle kunna vägleda mig in på rätt spår ?

Kommentarer
Postat av: johanna

japp vi tävlar :) eller gjorde. jag fyllde 18 i somras så han är faktiskt till salu. men förra året tävlade vi en hel del, bland annat elitallsvenskan i dressyr och så kvalade vi till SM :)



jaa, jag längtar som en tok tills nästa film kommer på bio!

2009-01-10 @ 20:27:11
URL: http://littleflash.blogg.se/
Postat av: johanna

japp han är en ponny :) 144 cm hög.



edward har förstört mitt liv. jag kommer aldrig hitta en lika perfekt man vilket är lika med att jag kommer leva ensam resten av livet! haha

2009-01-10 @ 21:43:12
URL: http://littleflash.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0