hola



har inte kunnat komma in på min dator, var tvungen att aktivera windows och det har jag inte gjort förens idag, så nu kan jag blogga igen. hoppas allt är bra med er, med mig är det jätte bra faktiskt min häst är jätte fin och jag bara kör runder i min lilla clio och en drottning. Fy vad jag tycker att jag är bra nu när jag kan köra själv, få bestäma hur högt jag vill ha musiken eller vilken kanal radion ska vara på. idag har jag varit med en vän hos vetrinären, (jag tycker att alla hästar är lite halta och lytta nu för tiden) det gick iaf bra, sen har jag varit och fikat med Ella. Nu slappar jag bara lite innan jag ska till stallet och rida flamman. Ikväll ska jag vara med sallis. pusselli

Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

älskar din blogg.

2009-01-19 @ 20:32:16
URL: http://hejcattis.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0