vinterland

vi har hemskt vinterväder, fast enligt norrlänningen på jobb är detta ingen vinter, nej konstigt när de är vana vid 20- grader och 150 meter snö, jag är absolut inte gjord för snö och kyla!

igår jobba jag, jag är skit trött idag bara för det. idag måste jag tyvärr sätta mig på hästen eftersom det är träning i morgon! jag avskyr verkligen att rida när det är kallt. det är allt annat än roligt.
en sak som gör mig super glad det är att jag åker till stockholm på fredag, ska bli riktigt skönt, har bestämt mig för att jag bara ska slänga in sakerna där vi ska bo för att sen gå ut på stan och shoppa! då kommer jag även ha fått mina nya snygga skor!
hoppas bara detta hemska vädret försvinner!
nej nu ska jag tyvärr iväg och rida, hoppas jag inte typ förfryser eller något?! tacka gud för ridhus!
//ella

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0