god morgon


HEJ, igår var det ingen bra bloggdag för mig jag pluggade teori på morgonen och sedan jobbade jag till sju sen tränade jag och var inte hemma fören vid 22 tiden då jag var helt slut. så istället för att blogga då så  slängde jag mig på soffan och kollade på  huset fullt (vad annars?) Idag hade jag tänkt att jag skulle försöka ragga hit ella hem till mig så att vi kan göra mina inbjudningar till min 19 års fest, det är på tiden att de kommer ut nu. Men Miss Ella är fete dålig på att svara i telefonen och jävligt bra på att ignorera en på msn också så jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. nu ska jag äta frukost och göra mig en riktigt god smoothie . KRAM

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0