en arg ella

just nu är jag inte på det bästa humöret
kan bero på att idioterna på mitt jobb har flyttat mig till en annan stad IGEN,
det är fan tredje eller fjärde gången. det lutar åt att man säger upp sig snart faktiskt
blir så jävla trött på folk som aldrig kan följa schema eller något..
jag hatar att ligga och köra flera mil i bilen helt ensam och dessutom på natten! det är faktiskt inte så jävla roligt som det låter. jag har nästan somnat flera gånger! på ett sätt hoppas jag att det händer mig något så dom fattar att dom fan inte kan hålla på att flytta runt mig såhär! bara för jag har körkort behöver man inte utnyttja det! är riktigt trött på det faktiskt! på måndag ska jag börja söka ett jobb till iallafall! där folk kanske kan följa schemat ordentligt!
ursäkta mitt hemska språk men det va riktigt skönt att skriva av lite av sin aggression, resten kommer på mina kolleger inatt!
//Ella

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0