my dear friend an neibour

Igår var jag på "kalas" hos min granna Anna som fyllde 18, massor av god mat och ännu mer god tårta. Eftersom att hon fyllde 18 så fanns det inget annat än att hon skulle följa med ut och uppleva vår otroligt glamorösa stad nattetid. Efter många om och men valde hon att faktiskt hänga med.  Det blev en liten runda till stinsen, crom och steakhouse ställena jag faktiskt igenligen tycker väldigt illa om men som man kommer in på när man är 18 och som man måste ha varit på. jag eller vi tog en massa bilder, det var även en gubbe som lärde mig hur jag skulle posera på en busshållsplats yes ni ska få se dem sen för nu börjar jag och jobba. jag jobbar till fyra och sedan har jag två stora djur som behöver ridas. puss elli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att blogga utan bilder är som att festa utan sprit....

2008-12-28 @ 14:16:19

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0