mellandagsrea INGET för mig!

nästa gång jag ska ut på stan, ska jag köpa en fet barnvagn! nu kommer säkert alla barnälskare här ute få ryck på mig och skrva uppsatser till mig! men jag gillar faktiskt inte barn, jag gör inte det! dom är söta på avstånd. ännu mindre gillar jag barnvagnar, alla kör runt med värsta feta vagnarna och kör på ens skor hela tiden, säger man förlåt??? NEJ, sen ska dom in med dom jävla vagnarna överallt också, typ i de minsta affärerna där det är mest folk, bara för mammorna vet ju att de kommer fram hur de än gör!! USCH nej minus på mammor med barnvagnar idag!
Har shoppat idag  igen, inte bra?! Blev massa hunky dory saker igår, idag blev det jeans och hunky dory kofta igen!
roligt och trevligt att gå på stan ändå trots alla barnvagnar och galet folk som skulle ut på rean! hittar nästan aldrig något där ändå!
Nu ska jag faktiskt sova för jag är så trött så jag håller på att dö, sen kanske fixa något att äta, alla har typ övergett mig igen här hemma?!

Kommentarer
Postat av: emily

fin blogg =)

2008-12-27 @ 00:43:32
URL: http://enligtemily.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0