jag har dött ja!

jag har faktiskt dött, känns det som. jag är fortfarande trött efter jobb då jag va hemma 06,30 helt SJUKT!! illa illa !
sen är min data sjuk i huvudet och den mår ju inte bättre av att jag spillde ett glas vatten över den när jag vaknade vid 05 idag! det suger att jobba natt, man kommer in i helt fel rytm och jag blir faktiskt på ett riktigt dåligt humör!!
vilket jag fortfarande är, tycker hon som äger hästen jag har kan komma och hämta honom typ NU om jag får be!! och sen att mina föräldrar kan ge mig en ny bil och en lägenhet på BJ gatan i stockholm när jag fyller år!!
ja som ni ser så suger mitt humör och jag vill inte dela med mig av det tyvärr..
Ella

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0