no one!

ja jag hatar personer som är sjukt personliga i bloggen, hade lovat mig själv att aldrig hänga ut mig såhär, men nu har jag nog inget annat val
det finns riktigt många anledningar till att jag inte har bloggat på ett tag,
jag ser ingen mening med det, faktum är att jag har den senaste tiden haft svårt att hitta en mening med saker och ting, frågar mig själv varför jag gör vissa saker m.m. jag har prioriterat annat som känns så mycket viktigare just nu än att sitta här och skriva, t.ex. som att få ordning på mig själv och mitt eget liv, vissa tycker nog att jag är riktigt ego när jag säger såhär men jag har lärt mig att man måste slå sig fram och vara ego för att klara sig nu! det är typ äta eller att ätas faktiskt, jag har funderat jättemycket på vad jag ska göra sen, vad jag ska göra med hästarna, jag har aldirg tyckt det har vart såhär tråkigt att gå ut i stallet som jag gör nu, men det kan folk inte förstå för jag är ju som alla vet duktig på det jag gör. Men vad hjälper en massa kunskap när man inte tycker det är roligt att hålla på med? Då blir det bara ett problem i längden! Jag känner att jag verkligen har fastnat på en ruta i livet, och att där är en lång mur som jag är för liten för att hoppa över. Jag behöver förändringar, jag behöver få känna att jag är bra, kan klarar mig själv och överleva! för jag vet att jag kan, innerst inne vet jag det! Ni som känner mig uppfattar nog mig som en riktigt svag person för jag är inte den som går in i konflikter eller skriker och gapar, jag har ett rätt bra tålamod med människor! Därför tror folk att det är lättare att trycka ner mig, men det är det inte jag har alltid klarat mig själv. jag har aldrig varit beroende av någon annan för att kunna överleva, förutom mina föräldrar då HAHA! Jag blir så rastlös när jag inte får göra något, speciellt när man känner att det roliga som finns här har tagit slut! Jag har funderat och funderat så mycket över allt det här så jag har inte haft någon lust att skriva massa roliga saker här när jag egentligen varit ganska ledsen inom mig, haft mycket panik och en hel del ångest de senaste månaderna! Jag är fan inte mer än människa!!! ;Men som jag skev innan behöver mitt liv en förändring och jag håller på att jobba på den.
Sen en annan anledning har varit att jag saknar en person så mycket så att det gör ont, och det gör verkligen ont inom mig, kan knappt sova fast man jobbat hela natten för man saknar den, mina tårar rinner hela tiden och jag vill helst bara vara för mig själv ett tag, det leder ju såklart till att andra blir drabbade tyvärr , men jag är fortfarande inte mer än människa. detta jag känner nu har jag verkligen aldrig känt förut! snälla unna mig det istället för att bli arga på mig..
det hemska är att som jag känner just nu så mår jag så jävla bra när jag får vara för mig själv, ha mig själv, mitt eget liv och mitt jobb! det är inte bra för man behöver folk att umgås med, men jag känner att jag nog inte är så himla rolig att umgås med när jag har så mycket att fundera över. Det känns som om jag blir strypt på någoit sätt, jag behöver byta miljö!
Nu har jag fått ur mig en hel del flummiga men sanna och viktiga saker! Ta det inte alltför seriöst och jag ber omursäkt till allt folk som blivit drabbat av mina problem ,men jag har insett att jag inte mår så himla bra just nu och jag ska verkligen ta tag i det!

älskar er Ella

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0