modeller? inspiration?




jag vet inte riktigt om jag kan säga att jag blir så väldigt inspirerad av dessa modeller, för det är väl det man ska bli av en modell ? Inspirerad till att vilja använda likvärda kläder eller se ut som dem ? Men när de inte kan bära upp kläderna de visar för fem öre för att de inte har ett enda gram fett på kroppen vet jag inte riktigt vad jag tycker. Självklart kan man inte rå för att man är smal, men snälla vart är man på väg ? vill man att det ultimata ska vara size 0 ? elli

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Jag tycker bara dom är äckliga! Sjukt. :s



Jag brukar ha mellan 250-300 unika besökare varje dag, inte så mkt .. :p Hehe. Nej jag tjänar inga pengar på min blogg ^^ Ha en fin lördag! Kramis

2009-01-10 @ 11:35:25
URL: http://pussydoll.se

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0