live mighty


Anna, Fille , Ellie

har nu städat och fejat i mitt rum, rensat lådor samt garderoben och slängt en hel del kläder sam givit lite åt min kära lillasyster. rullat ut mitt databord och slängt ut den gamla staionära datorn in på pappas kontor. Skulle vilja göra om mitt rum igen men hur länt är det ? hur länge till ska jag liksom bo här ? Jag har även hunnit med att besöka solariumet brände tyvärr mig lite, men det lägger dig tills imorgon och blir snyggt ! Ella kommer inte hem idag heller, jag vet inte riktigt vad hon håller på med om hon har flyttat för gott eller vad hon har ? hahaha

nu ska jag snart äta, pappa lagar kåldolmar mums! sen ska jag till min underbara kompis i stallet och sen ska jag verkligen tvinga mig själv till att plugga.

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Hej! Jag har köpt mitt på Loopia.se, funkar perfekt! :) Kostar först 139 kr tror jag, sen 139 kr om året (eller mer eller mindre, beror på om du väljer .se .com .nu eller vad som..) Men om du köper därifrån så se till att du bara köper ett domännamn och INTE ett helt webbhotell :) Kramis

2009-01-08 @ 20:43:41
URL: http://pussydoll.se

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0