hemma och mellanlandar
























Har varit iväg och kört med pappa nu, vi har hunnit uträtta en hel del saker som varit på apoteket, hos bilmekanikern och på maxi, men inte på vilket maxi som helst utan i hyllinge, haha där brukar vi aldrig vara eftersom vi har 2 minuters gångavstånd till "vårt" maxi. jag älskar MAXI det finns alltid något jag vill ha när jag är där. idag köpte jag korsordstidning, shampo, balsam, deo och lösgodis skämt och sido. Nu ska jag köra med mamma till stallet, sen ska vi hem och käka tacotårta muums, därefter ska jag träffa Ella - Äntligen

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

tack så mycket :)

2009-01-09 @ 16:12:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Så lite så! ^^ hm .. Så stor är väl inte min blogg. :p Hehe. Men har bloggat i lite över ett år. Mitt tips är väl att kommentera mycket hos andra, så du syns. :)

2009-01-09 @ 16:21:24
URL: http://pussydoll.se

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0