freitag

idag har jag jobbat 1o-16 vilket var skönt eftersom att jag mestadels var ute i den kalla med friska luften. Därefter red jag flamir, det var kaos i ridhuset skitmånga ville rida där inne nu innan tävlingarna och andra ridhuset höll dem på att harva. Jag stack sedan hem och åt för att sedan direkt åka till nästa stall, men när jag kom dit så har det frusit i deras ridhus! Jagg tänkte att jag bara kunde skritta honom en liten stund då i och med att det var hårt, men det gick inte det heller för då fick han högklackat (styltor) på två sekunder. Kallar man det ridhus

imorgon bitti ska jag morgonfodra o6.3o sen ska jag rida, kolla på tävlingar och gå på bio på kvällen, vi ska se YES MAN.

Ella
är inte i staden och kan inte heller blogga på några dagar, tråkigt tycker jag men det vet jag att hon inte tycker. or ?


Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0