ett bra namn?

Hej. igår var ingen bra dag. Varken dagen eller kvällen var bra över huvud taget. Kan ju hoppas på en bättre dag idag, då jag ska jobba mellan 14.oo-19.oo Därefter ska jag nog umgås med Maria.
just nu funderar jag på en bra och passande bloggnamn åt mig själv, denna bloggen kommer nämnligen att läggas ner. Som ni kanske märker så är det väldigt ensidigt här och vi samarbetar inte väldigt bra, det går inte att göra det om det bara är en som skriver/bloggar. Men jag kommer inte lägga ner, bara lite tråkigt att få börja om från början igen med allt. Men jag tycker att det är så väldigt kul att blogga så det gör jag gärna. Ska få hjälp med design osv så man slipper sådant igen. Har ni något förslag på namn så skriv gärna det. Puss elli

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0