we are both moving

denna vecka innebär flytt för både mig och Katta, vi ska båda flytta våra hästar till både nya och gamla stall vilket kommer innebära att vi inte längre kommer stå i samma stall mera. Katta flyttar nu mitt i veckan och jag flyttar till helgen. Själv har jag rätt mycket att göra eftersom att jag vill komma till mitt nya stall med rena och fina saker. Mamma har till och med tagit ledigt för att vi ska packa osv.. Skönt ska det bli och komma ifrån röran som jag brukar säga att det är på vårat nuvarande stall, där är alltid någon och man får aldrig lugn och ro. nog om det idag står det teoriplugg på schemat och sedan är det träning ikväll som gäller, jag måste ha mitt körkort snart för jag behöver det verkligen. känner för att bli oberoende nångång.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm.. tycker det är dålig stil å flytta ifrån mig, jag kommer ju sakna er massor! :)

2008-10-30 @ 07:42:07

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0