torsdag 23, lön imorgon



Åh vad jag är PANK ! men igår när jag och Katta skulle handla mat för att laga hemma hos henne, DET TOG PRISET! lite för pinsamt för att gå in på detaljer. men när man tänker tillbaka så är det faktiskt ganska kul att man har skraoat ihop varenda liten 5o öring.
Idag blir det träning för mig igen jag ska även ner till körskolan och ha körlektion måste plugga lite teori hemma nu innan jag ligger ju lite back i den. gud bevare mig vad tråkigt det är med körskoleteori!
håll utkik här i bloggen för det kommer upp nya nomineringar till veckans blogg idag och vinnaren visar vi imogron kväll. puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack!

Ja visstär han söt :)

2008-10-23 @ 13:52:34
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: carolineschade.blogg.se

vilken körskola går du på?

2008-10-23 @ 14:04:06

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0