topshop är allt bra!


alla kläder på bilden är från topshop, väskan är från marc jacobs och kostar säkert förmögenhter det krävs säkerligen ett banklån för att kunna få gosa med den väskan! men snygg är den. Kavajen på bilden äger jag själv och jag tycker om den, dock är den nog LITE snyggare på bild än i verkligheten enligt mig. Denna outfit hade varit ultimat för mig en utekväll någon annan stans än i helsingborg. För hade man kommit med de jeansen och skorna till här i vår lilla stad så hade det varit många som glott ögonen ur sig. det är så snyggt!


Kommentarer
Postat av: carolineschade.blogg.se

oh verkar ju spännande denna bloggen :) good luck

2008-10-08 @ 00:24:23
Postat av: Maria Loü

synd bara att helsingborgs uteliv är sämst. dessutom tror jag inte att SÅ många som glott ögonen ur sig, om jag ska vara ärlig. jag tyckte jeansen var gräsliga, men väskan är underbar. dock är den snyggare i svart.



marc är min favorit.

2008-10-09 @ 19:37:11
URL: http://marialou.blogspot.com

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0