style me like a star

hej , Katta vad gör du ?


hej
ikväll är det utgång som gäller för mig och min vän ellinor med 2 L även kallad Ella. hon är nog på sin väg hit till mig nu så vi ska glo på idol och göra vid oss här för att sedan bege oss ner till hbg-staden som jag önskar vore något helt annat än vad den är. men idag ska jag ha KUL i min nya style by stars klänning. Ni kommer få se kvällens outfit bilder senare när vi är färdig-fixade. skulle ha jobbat till 22 noll noll, men fick bytat min tid tackar tackar. vi hörs snart så får ni lite pics.

Kommentarer
Postat av: ronja.

SE DÅ TILL O LÄGG IN EN BILD , inget jag ska och sen gör du ej det in buse, mahahaha. :D NI FÅR HA SUPERKUL! men imorgon ska jag till lisebärg, nananananana. PUSS KUSSEJÄVEL

2008-10-10 @ 18:18:00
URL: http://ronjamalmros.blogg.se/
Postat av: Mary

Skitgrym klänning du hade på dig idag må jag säga. Hela du var fin och snygg och luktade gott :) Kram.

2008-10-10 @ 22:44:39
URL: http://bookfullofquotes.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0