med sina bara händer

det kom in en berusad man på jobb idag, jag frågade artigt vad han ville ha DIG säger han ! tyvärr såger jag jag finns inte med på menyn. Han frågar sedan vad vi har att erbjuda, jag ber honom att backa ett steg och kolla på våra menyer (som är gigantiska) han frågar sedan vad som är gott, jag visar honom dagens som är biffstek med pommes. det tar han! Han går och sätter sig, och när maten är klar så går jag ut med den till honom och visar honom att man kan ta bestick där och pekar samt att han får ta sin lättöl som han beställt själv i kylen. okej säger han och börjar äta pommesen. jag går in i köket igen och kollar efter en stund bort mot honom och ser att han fortfarande sitter och äter pommesen med händerna han ar alltså inte hämtat några bestick!! jag viskar lite tyst till min arbetskollega: kolla han äter med händerna. hon svarar bara han inte äter köttet med händerna också. strax därpå ber min arbetskollega mig att kolla dit då jag ser att han sitter och äter köttet (biffsteken) med händerna, även salladen som är inlagd och ganska saftig typ som pizzasallad äter han med sina bara händer. inte nog med att han är berusad och  äter med händerna erbjuder han sig att öppna dörren till en annan kund (MED SINA KLADDIGA HÄNDER) grooowse.

Kommentarer
Postat av: jenilita

hade jag gärna gjort men den är i huset vi har i vegas,, ja tar inte med mej alla kläder hem varje gång jag åker därifrån:( men nästa gång jag åker dit ska ja ta med den, inte för att ja kommer andas i den nu heller haha man lägger på sej när man i inlåst:)

2008-10-17 @ 21:39:23
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: JOANNA

sv: tack tjejer!=)

vad gör ni?



PUSS JOANNA

2008-10-17 @ 22:06:44
URL: http://byjoanna.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0