i want the time of my life


ljuvlig bild

jag kan inte påstå att jag har åstadkommit så speciellt mycket idag heller, och ännu en ledig dag blir det imorgon också, vad ska jag göra? det är en tanke som ständigt snurrar i mitt huvud. vad ska jag göra med mitt liv och när? jag vill bara här ifrån, prova på nya saker vidga mina vyer och skapa nya kontakter. snakkade med en i stallet idag som ledde mig in på nya tankar men mer om det en annan dag. En annan sak jag vill är ha ett nytt jobb, tjäna lite mer pengar så jag kan slösa lite. det är så mycket man vill ha när man vet att man inget kan få. Tråkigt nog så känner jag mig luspank, tur att det är den 15onde idag och att lönen kommer den tjugonde. fellows har ni något att berätta? puss

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0