hbg i min ...

utelivet i staden där jag är född dvs helsingborg sundets pärla suger så sjukt mycket. Man går ut och har höga förväntningar kommer till ett ställe där du varit trilljoner gånger och helt plötsligt kommer du inte in!? de har höjt åldern till 20 JAHA ??? fortsätter till nästa ställe du kommer in på, där sitter det bara en massa vinpimplare och ser tråkiga ut. du beställer 2 snordyra drinkar dvs en mojito och en Cosmopolitan för ca 224 kr exakt. När du druckit upp dina dyra 6or går du vidare till nästa ställe där du igentligen inte kommer in men vakterna ger med sig och det ser du också på folket som är där inne, idioter! så fortsätter det hela kvällen tills du hamnar på något av ställena Crom eller steakhouse som är FJORTIS ställena i hbg, lätt att komma in och billig sprit men folket!? hej kom och hjälp mig. Nej nästa gång blir det en annan stad norrland kanske ? jag tror nog att det skulle vara bättre att åka dig och dricka lite HB för då hade du nog haft roligt iaf. bdw  vi fotade outfiterna med ellas kamera, lägger in dem så fort hon skickar dem. Vi var så snygga men till vilken nytta ?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Okej, roligt. :) med mig är det bara fint...



Vad hittar ni på ikväll då? ^^

2008-10-11 @ 19:06:02
URL: http://www.dennism.se

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0