competion


jobbig och lång dag, varit på tävling hela dagen både som funktionär och som ryttare tävlingen gick sådär måste jag nog säga folk börjar nog undra vad jag gör med min häst. men jag lovar det är bara på hfrk som han är sån! vi vann iaf första klassen och fick 4 fel i andra, jag kan ju säga att jag vann rätt mycket på tiden eller vad säger du ella ? stackars mamma hon kan inte ha haft det lätt uppe på läktaren och inte pappa heller som fick hanskas med mamma. andra klassen gick bra endast för att jag red med ett jävla anamma! nu ska jag aldrig med tävla någon tävling som är under 110 cm för då är det bara sken. Som tur var så hade jag hjälp av världens bästa hästskötare/coach ella , vad ska jag göra utan dig på tävlingar. förlåt om det kan bli lite jobbigt att förstå vad jag menar alla gånger när jag ber dig göra en sak och menar en helt annan. till något helt annat: jag och ella ska snart åka upp till stockholm för att besöka annika, jag vill inte att hon ska bo där uppe, det enda positiva med att hon bor där är ju att man får gratis logi. Vi ska köra upp och där uppe blir det fest och shopping. imorgon ska jag också ut på en liten utflykt, ska bli kul ? det får vi se helt enkelt. hoppas ni mår bra fokkers. puss


Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0