vinterland

jag har varit så ARG sedan det började snöa i vår stad i fredas det är därför jag inte har bloggat. Det förstöde nämnligen min lördag eftersom vi inte kunde åka till tävlingen som planerat. satt hemma och bölade hela morgonen sen åkte jag med Maria till hennes stall och fick rida lite där, sen åkte vi och köpte mat som vi lagade hemma hos mig. det blev min favvo Mango Chutney! När vi höll på att laga maten och hade satt in kycklingen i ugnen då går en säkring så Ugnen fungerar inte samt en massa lampor i huset levde sitt eget liv, som tur var hade vi på den öppna spisen där satte vi "gratängen" och värmde den. HAHA  Sen satt vi och kollade på den otroligt tråkiga lördagsunderhållingen på televisionen som bestod av dansbandskampen, AMF, stjärnor på is, postkods miljonärerna eller vad det heter. inget passade oss i smaken iaf. hoppas på att söndagen blir en bättre dag PÅ JOBB!!! varför ska jag behöva jobba när det är julskyltning på råå?

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0