twilight

japp såg den underbara filmen igår.
tyckte verkligen om den! läser boken om jag kunde drömma nu faktiskt och den är också bra, om inte bättre. jag brukar alltid gilla böckerna mer! vart på stan med mamma idag, lagt undan ett par stövlar från trampolin! jättefina verkligen som jag tänker ha på mig i stockholm nästa vecka, ska bli riktigt skönt att få komma iväg.
självklart kommer jag ha både data och kamera med mig!

hos mig är det snorhalt på vägarna nu! helt sjukt , är skit rädd för att köra när det är halt. och det är riktigt kallt också.
jag är verkligen ingen vinter människa!

när jag va på stan hitta jag även en jättefin stickad tröja från Marc jacobs, vill inget annat än ha den!
man får väl se hur shoppingen går i stockholm! är lite sugen på att plocka ut en fond, men kanske inte nu när ekonomin i sverige är så dålig som den är! det trodde ni inte om mig va ? att jag va så ekonomisk haha?
nej nu skriker boken på mig igen!
//Ella


Kommentarer
Postat av: Aida

Alla pratar verkligen om den filmen. Måste se den!

2008-11-23 @ 01:01:43
URL: http://madebyaida.blogg.se/
Postat av: Emma

åh, jag måste se den så fort jag får tid!

2008-11-24 @ 13:38:21
URL: http://ohglory.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0