träning och önskningar

Nu har jag varit ute i stallet! Har tränat min ponny och han var mycket mycket mycket fin!
Det va riktigt kallt ute när jag red till träningen, märks att det börjar bli vinter på riktigt!
På tal om vinter har jag hittat en riktigt snygg jacka från Ralph Lauren! Den kommer bli min när jag är i Stockholm tror jag!
Jag har letat och letat efter en bild på den för att kunna visa er. Men tyvärr utan resultat.

Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig på nyår, det är ändå snart!
det finns ju hur mycket klänningar som helst! En sak är säker är att jag absolut inte kommer gå till Gina tricot för att hitta min dröm nyårsoutfit! Då kommer det sluta med att halva min stad springer runt i samma klänning!
lägger upp lite bilder på olika klänningar jag tycker är underbart fina alla kommer från betsey johnson och kostar allt från 400-500 dollar inklusive frakt.

Min absoluta favorit!                                                                        





Kommentarer
Postat av: Emelie

tackar:D

2008-11-05 @ 20:56:36
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: elli & ella

den är sjukt fin ella

2008-11-05 @ 22:01:02
URL: http://wearegood.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0