spiderman

com nyss hem från stallet, har även varit med celle i hennes stall. Nu är jag helt stelfrusen också eftersom det är så kallt. När jag kommer hem nu och ska sätta mig och blogga möts jag av en FETE stor spindel på min vägg, har dom inte gått i ide nu ? jag som trodde spindeltiden var över. men tydligen inte, och det är ingen hemma som vågar plocka bort den heller. Nu ska jag äta fiskgratäng sen ska jag nog upp till ridhuset och kolla när Ella tränar sin bjässe häst. eller så blir jag bara hemma och käkar choklad och bloggar ? det ärkanske till och med något bra på televisionen idag vem vet ?

Kul att vi fått så många nya läsare idag hoppas det håller i sig, men blir liksom bara mer peppad av det! Puss till er


Kommentarer
Postat av: Jenni

Svar: Tack så mycket! :) Men din header är myyyyycket snyggare!

2008-11-10 @ 17:28:38
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0