solad och klar!

nu har jag varit iväg och solat! det va riktigt skönt. fast jag brände mig lite haha !
somvanligt somnade jag i solariet , så himla skönt men jag blir lika rädd varje gång det piper haha!
när jag stack och solade fastnade jag såklart i en poliskontroll, kontrollerade körkort hastighet, bilen ja rubbet, helt sjukt , har redan blivit stoppad tre gånger och jag har bara haft körkort i nästan 1 år! jag klarade alkotestet iallafall.
ska iväg på spinning snart, men först ska jag dra och plocka in min häst och göra honom halvklar inför träningen ikväll! ska bli roligt att prova en ny tränare faktiskt! hoppas min häst sköter sig utan att få några damp anfall eftersom snokar klubben kanske är där haha.
// Ella

jag och min häst!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fin häst du har :) Äger själv två stycken av rasen Tinker :)

2008-11-10 @ 15:26:51
URL: http://jennimaatta.blogg.se/
Postat av: Erika

SV: ja små söta barnkläder kan jag aldrig få nog av till min dotter :)



fin häst! blir sugen på att rida nu :)

2008-11-10 @ 19:09:07
URL: http://onechicmama.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0