nätshopping!

jag ska som sagt snart till stockholm! självklart åker min laptop med på trippen, haha vet inte hur många gånger den besökt stockholm nu!
men jag har bestämt mig för att vänta med shoppingen till jag kommer dit, utbudet är lixom mycket större där än vad det är här tycker jag! men det betyder ju inte att man inte kan drömma? sitter inne på nelly.se nu!
hittat massa nya snygga kläder! vill verkligen ha ett par nya jeans, elli kommer döda mig nu när hon ser vad jag skrivit eftersom jag har hur många jeans som helst! när jag ser alla dessa snygga kläder, inser jag att min lön kommer ryka direkt jag gått av planet i stockholm!
//Ella

nolita 1699


whyred kjol 1249


friis&co 1199

Burberry 1299

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0