när man vet att man lever

okej jag kom verkligen inte upp ur sängen i morse! har inte rest mig förrän nu, jag har så fruktansvärt ont i rygg och nacke, och mina armar är helt döda. så nu har jag tryckt i mig panodil och sitter och smörjer in mig med zon typ överallt haha ! fast det som är bra med träningsverk är att man vet att man lever haha, nu vet jag att jag faktiskt har lite muskler på min extremt otränade kropp ! idag ska jag som jag sa igår bara ta det lugnt. funderar på att sola men det känns inte så lockande att sätta sig i bilen faktiskt, även fast min bil är ganska skön att köra. sitter och tänker på stackars Elli som pluggar teori, hoppas det går bra för henne !
förlåt för jag inte skrivit innan men som sagt så orka jag inte ta mig upp ur sängen! ska kolla hur min häst mår senare haha, han har säkert lika mycket träningsverk som jag har.
vad har ni för er idag?
jag är riktigt sugen på att shoppa, känner på mig att jag kommer göra av med massa pengar i stockholm, kommer bli skönt att slippa den ångesten haha!

en sak jag hade velat göra nästa år är att åka till New York! någon som är sugen på att hänga med? den jag helst hade velat ha med är Elli för hon har stenkoll på allt verkligen haha!
nej nu ska jag fortsätta smörja in mig med zon och försöka äta lite !
//Ella

en inte alltför graciös bild på mig och elli, men roligt hade vi den kvällen och det är huvudsaken !

Kommentarer
Postat av: Amandajosefine

:) thihi SV: Jag "försöker" plugga lite, själv? :D

2008-11-11 @ 12:46:28
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0