min depression

min depression har släppt lite! har hittat ett par skor som jag vill ha! insett att det inte är långt kvar till stockholm! och har fått reda på massa saker om mina famtida planer inför nästa år och det känns super bra! har även pratat med underbara C som alltid får mig på sjukt bra humör! tack tack!
i morgon blir det spinning, måste hinna till stan en runda för att kolla och prova mina skor! sen leta upp en ny halsduk för den jag har från H&M klia och sticks haha (lät precis som hemska lotta på bråkmakargatan nu!) hittar jag ingen får jag helt enkelt leta upp min kära burberry halsduk som jag varit så smidig och tappat bort!! den kliar absolut inte och sticks inget! nu ligger jag död i min säng. ska upp tidigt i morgon faktiskt! så tänkte lägga mig nu! imorgon kommer det bli en bra dag tror jag, eller jag hoppas haha!
//Ella


i morgon ska jag vakna upp med ett leende på läpparna!!

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0