man lär sig något nytt varje dag!

idag startade jag morgonen med att sola, jag vet att det är dåligt! men jag saknar den snygga brännan jag fick i grekland i somras. när jag skulle köra dit lärde jag mig ny saker! jag kör ibland med min ipod i öronen! har många bra låtar där och alla skivor jag har i bilen är där hack i! och radio är det värsta jag vet faktiskt. jag körde glatt till BJUV haha och satt och sjöng, när jag va på en 90 väg fick jag för mig att byta låt, jag släpper blicken på vägen och börjar leta, när jag tittar upp igen hör jag hur en lastbil tutar som fan och jag inser snabbt att jag har kommit över på fel sida av vägen! PANIK typ, jag svänger vilket resulterar i att jag är halvvägs ute i diket, skakig kör jag in i bjuv och solar och det går bra! jag inser att jag aldrig ska byta låt på min ipod längre när jag kör!
när ´jag ska köra hem igen får jag lära mig något nytt igen, vid mig ligger det sjukt mycket löv, tydligen blöta löv, jag kör ganska fort, bilen framför mig halkar och slirar jag tänker för mig själv vilken idiot som inte kan köra bil! jag fortsätter i samma fart över löven känner hur antispinn systemet på min bil går in, jag bromsar hårt som fan och känner hur abs systemet går in, jag skriker och tror jag ska köra av vägen vilket inte händer, tacka gud för volvo! håller nog med mamma volvo är världens säkraste bil! haha, har iallafall lärt mig att aldrig gasa över blöta löv!
vilken morgon jag har haft! dagen har bara börjat, ska jobba ikväll, undra hur det slutar egentligen haha !
// ella

Kommentarer
Postat av: Maria

Jodå, jag läser den nu som då :) Kör också volvo, känner mig bra mycket tryggare i den än jag gjorde tidigare då jag körde pappas gamla mercedes, rena självmordsmaskinen på vinterhalvåret ju :O

2008-11-09 @ 21:48:47
URL: http://shoppoholic.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0