lilla ella lever ja !

ja elli jag lever faktiskt. även fast jag är sjukt trött. va hemma vid halv 7 i morse, somnade vid 8 och då vart det redan ljust ute? jag sov till 2 haha, sen va jag som en zombie hela dagen, gick ut och red en häst som va sjukt stark och på bra humör. ska träna honom i morgon!
nu har jag greys anatomy maraton med mig själv, jag är helt fast i den serien haha.
sitter och funderar över julklappar, det är snart dax att bege sig ut och sloss med hela sverige om de perfekta julklapparna och det är aldrig lätt.. tycker min pappa är svårast att handla till!

samtidigt som jag ser på greys anatomy planerar jag vad jag ska köpa i stockholm haha, innan jag åker tänker jag beställa en tröja från www.bbook.se, slänger in en bild på den nu !
hoppas ni har haft en bra helg för det har faktiskt jag haft!
//en halvdöd ella


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Den t-shirten är så grym!

2008-11-17 @ 08:48:31
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0