kirshen karshen


ella unt elli

com nyss hem från stallet gick rätt bra att rida idag faktiskt förutom att min häst är som en tickande bomb som laddar sig för sprängning, och när den sprängs så vill inte jag sitta på det är en sak som är säker. Ska snart börja jobba och nu överväger jag om jag ska lägga mig och vila lite tills jag ska börja eller om jag ska vara så duktig så att jag sättar mig med ett teoriprov. får se, hoppas själv att det blir det andra valet fast om jag ska ut ikväll så kan jag ju behöva lite skönhetssömn!  förresten min uppkörning/uppskrivning är nu bokad vilket är skönt, nu har jag ju liksom en deadline jag kan hålla mig till tror själv att jag blir lite med strukturerad nu i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: anna

hehe, vi verkar ha mycket gemensamt..min häst var oxå en tickande bomb med energi som ALDRIG försvann... hupphupp

2008-11-14 @ 16:07:54
URL: http://goescrispy.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0