höst depression!

just nu lider jag ella av en allvarlig höst depression. kan bero på att jag har jobbat i helgen och att det har vart skit mycket att göra där. sen kan det bero på att vädret i sverige just nu suger som F*N!! helt sjukt när jag vakna idag, det ösregnade och blåste och va svinkallt på samma gång, kan det bli värre? Svar NEJ!??
gick ut och red iallafall och det gick väl ganska bra. för övrigt känner jag inte för någonting. känner inte för att träffa eller umgås med någon. bara lägga mig och sova för att sen vakna upp i bättre tider, om nu sånna finns?!
jag behöver insipration till något nytt. kanske ett par nya skor kan hjälpa mig? eller en resa?
hade så gärna åkt ifrån vintern ett tag.. ser iallafall framemot min stockholmsresa fortfarande!
nu ska jag faktiskt lägga mig, lyssna på min itouch och sova bort denna dagen, som om jag inte reda gjort det?!
hoppas verkligen att det blir en bättre dag i morgon!
// en deprimerad ella!


denna box är min bästa vän när jag är deprimerad!

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0