hej



anledningen till att jag inte har bloggat är att jag helt enkelt inte har kunnat komma in på bloggen, mitt internet är inte alls som det ska och det är inte kul. men allt är bra med mig jag håller på att ladda upp inför tävlingen imorgon, känner mig riktigt taggad. Igår när jag red så hade vi ett litet "titt hinder" framme och jag bad maria höja och höja till slut låg det på 130 och det kändes som 80 hur bra som helst jag älskar min häst.!
ska till stallet när jag har ätit frukost, sen ska jag möta Katta i stan , vi ska luncha får se vart vi hamnar. är allt bra med er ? vad har ni för planer inför helgen ? KRAM ELLI

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack för din söta kommentar!

Vilken fin häst! Är det din? Jag älskar att rida!

Ha en härlig söndag!

Kram

2008-11-23 @ 14:37:27
URL: http://ungkvinnas.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0