från carro

jag fick ett meddelande inatt från min vän/barndomsvän Carro, jag citerar

'Haha ligger o tänker på gamla minnen om oss, gud vilka tider, helt sjukt. Ett av dem är när du och jag var och hälsade på min mormor på berga, du hade på dig ett par ljusblåa fin byxor, vi hade varit ute och lekt på gården, när vi kommer in till mormor ser jag att du blivit helt skitig i rumpan, haha så sätter du dig på dörrmattan (sån plastig 'gräsmatta') och gnider rumpan mot mattan och gör istället det ännu värre och får noppror. ledsen blev du:P'

'eller då när vi var hos din morfar och red shettisen och Ida skulle testa, mot hennes vilja släpper vi hästen och hon ramlar av i värsta geggan, haha'

vilka tider

Kommentarer
Postat av: anna

hehe, då svarar jag åt båda då! :) Jag ska ju nämligen bli hudterapeut så det är ju intressant att höra folks syn på det och vad man ska jobba på att förbättra osv. Kos, jag var på Cactus och Upstairs mest! West var i stort sett förbjudet för att de var vår konkurrent. Vi jobbade ju i stort sett dygnet runt med att få folk att trivas på stranden. På dagen och på kvällen! Slitsamt jobb men GUD va kul! :)

2008-11-14 @ 09:38:24
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: carolineschade.blogg.se

hahah :) ja gud, så mycket vi har hittat på !

2008-11-14 @ 11:54:36

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0