elli ella


jag och ella på tempel, precis när vi kommit hem från Kos

Var och kollade på Ellshen när hon tränade sitt stora åbäk precis jag ,mammaoch ellas pappa stod i hörnan vid tränaren och fick bygga upp ett "staket" av stolar för att inte bli nerslagna av hennes häst som var lite väl aggressiv denna kväll.
tänkte slänga mig på soffan och se vad det finns på tv, antagligen kommer jag somna där också och vakna mitt i natten av att jag ligger konstigt och inte inne i mitt rum.
Imorgon ska jag sätta klockan på 9 och gå upp för att plugga körkortsteori, verry funny

en sak till... stackars dig Ella imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: anna

Kos faktiskt! Var du där i år eller? Vilken beach? jobbade på Grabbarna Graus förra året så antar du vet vad det är! ;)

2008-11-11 @ 07:36:24
URL: http://goescrispy.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0