don´t blow away

idag blåser man nästan iväg!
har vart ute hos hästarna och fixat, kändes lite taskigt att släppa ut de när det blåste så mycket.
men de klarar sig!
idag ska jag försöka jaga ett nytt skidställ, ganska tråkigt men ska nog iväg och åka skidor vecka 7 och då måste jag vara snyggast i backen haha ! sitter just nu och kollar på sällskapsresa snowroller, den är så rolig! det är äkta skidsemester det haha!
sen ska jag plugga en runda, har snart slutprov som jag verkligen måste klara. och för er som inte vet så läser jag matte B, ja jag är ganska obegåvad och har en svår form av siffer dysleksi!
nej nu ska jag kasta mig in i duschen och bege mig mot stan!
// Ella


Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0