collide

sitter och lyssnar på lite one tree hill musik, låten collide är super bra ! tycker ni borde höra den, ni som inte redan gjort det. iallafall, träningen på ridhuset för den nya tränaren gick helt underbart bra idag ! han va en stjärna, galopp ombytena satt klockrent och han va så skön att rida på kandaret. sen när jag skulle ta av honom transportskydden råka den gasten sparka mig ! skit ont gjorde det. men det va inte så farligt. nu är jag verkligen helt slut, varit igång hela dagen. funderar på att boka ett body pump pass på torsdag om jag orkar. någon som gått på ett sånt pass ? vad tyckte ni ? jag är så himla shopping sugen nu ! längtar bara tills jag är i underbara stockholm igen! ska bli så skönt att komma tillbaka "hem" igen, jag kallar stockholm för mitt andra hem haha! nej nu ska jag faktsikt återgå till one tree hill. sov gott alla, det kommer iallafall jag att göra

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0