10 november



redan 10 november liksom, tiden bara rinner iväg. Jag måste börja planera min 19års fest jag vet ju typ hur jag vill ha det men hur många och vilka ska jag bjuda? det är ju om en månad GAH, börjar smått känna ångesten och snart kommer alla julklappar svälla över en det orkar jag bara inte. Jag är alltid ute i väldigt Ogod tid dvs mellan 20-23 december och jag brukar sitta och packa in de sista julklapparna på juaftonsmorgonen.
från en sak till en helt annan: jag väntar fortfarande på mina nya converse han har nog inte skickat dem än, det är nu jag vill ha dem inte imrogon.

Kommentarer
Postat av: Hanna

snygg bild

2008-11-10 @ 11:09:17
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0