vad har hänt med ella?

har hon åkt upp till gävle utan att ta datorn med sig? Är hon upptagen med att rida sin underbara häst ? Eller han hon gått och dött? vad tror ni? jag röstar på att hon har gått och dött, för här har man inte sett henne på ett tag!!

Själv har jag precis överfört nästan alla mina bilder från min andra dator till denna, man samlar på sig rätt många bilder på några år alltså. Men kul är det att titta på och se hur man förändras.



i högstadiet minns inte om det var i åttan eller i nian men troligtvis i början på nian



Detta var i oktober-november 2006



2007 minns inte när



sommaren 2007



Vintern 2007



sommar 2008





höst 2008



nu i lördags

det sker en del förändringar också vilket jag tycker är jätte kul att se.
nu måste jag skynda mig in på jobb. puss elli
 

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0