underbar kväll, dålig morgon!

igår var det en perfekt kväll enligt mig. Elli hade ju fest, jag hjälpte henne och fixa allt, sen stack vi till frisören och blev fina i håret, fast vi fick åtgärda vissa saker själva haha!
sen på med våra skit snygga klänningar!
hade verkligen super trevligt med allt folk som kom! det bjöds på riktigt god mat också!
Tack Elli för en super rolig kväll!
sen när vi vart hos Elli ett tag så stack vi ner till stan. Där vi hade ganska roligt ändå, mycket folk och vissa klädde sig som ja vi vet inte vad??!! ska nog ge den bruden en personlig stylist i julklapp haha!
Nu mår jag som jag förtjänar, precis som man alltid gör efter en utekväll!
Jag har sovit fram tills nu, så jag har missat det fina lucia firandet på HFRK! blev skit ledsen för det för dom brukar va riktigt duktiga!
Så nu tänkte jag slänga mig i duschen och sen fixa mig för att åka till mitt jobb! orkar verkligen inte jobba inatt för jag mår så dåligt! Men det är ju mitt eget fel och jag hade ju som sagt sjukt kul igår så det får jag väl leva med haha!

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0