rip it off

Shiet, har precis varit ute och sprungit en runda för en gångs skull och det var varken jobbigt eller tråkigt utan bara roligt och skönt. det var ingen lång runda men tillräcklig för att jag skulle bli flåsig och varm. Det tar inte alls mycket av ens tid att springa en runda på kvällen eller morgonen så jag ska nog börja med det nu, man måste bara ha tid att duscha efteråt om man som jag svettas som en gris. men attan så skönt det känns nu när man har dushat riktigt fräscht.

imorgon bitti hämtar Ella mig för vi ska köra ut till väla och hänga på låset när dem öppnar klockan 10, vi ska julhandla den 22 december. för mig känns det sinnesjukt.

En bra sak som har hänt idag är att morfar ringde innan och nu ska vi inte fira jul ensama längre utan med morfar hans fru och min morbror, vad mysigt vi har liksom aldrig firat jul med den delen av släkten innan, mycket bättre än att sitta själv med familjen på julafton som vi skulle ha fått göra detta året på grund av ändringar i  traditionerna.  elli

Kommentarer
Postat av: louise

Jag ska julhandla den 23 ;D

2008-12-22 @ 06:22:08
URL: http://louisealeksandra.blogspot.com

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0