nionde december

Håller på att klä på mig för att övningsköra med pappa en runda, sen ska jag upp till stallet för min häst ska få nya skor idag. därefter ska jag försöka hinna jobba en liten stund innan jag ska till körskolan och ha mörkerkörning som jag anser verkar vara helt meningslöst. Sen ska vi åka och hämta marias häst som vi ska köra upp till mitt ridhus och rida honom lite där. Helst ska jag hinna plugga lite tråkig teori också, jag börjar nämnligen få lite små panik över den nu. Halkkörningen igår gick bra, jag vet inte riktigt vad jag tyckte, men det var inte så kryddat roligt som alla säger att det är man halkade ju knappt! jaja nu är det gjort också så får man tänka.

Imorgon bär det av till grannlandet Danmark´, ska skaffa mig ett litet förråd tills fredag och även desperat försöka hitta klänningen i mina drömmar.  Nu ska jag som sagt klä på mig hoppas alla mår bra och får en jätte bra dag :) puss elinor


har ett par lika dana som jag köpte i stockholm, jag älskar dem!

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0