min(elinors) ångest har delvis släppt

Nu är vi hemma hos Ella vi har precis varit på väla och jag fick köpt julklapp till både mamma och pappa, känns riktigt skönt att ha det gjort. Men jag har ju några klappar kvar men till skillnad från Ellinor Andersson min kära vän så är det jag har kvar ingenting för Ella har inte köpt en enda julklapp.HAHA

Vi är som sagt hemma hos henne nu, vi ska göra stallet till henne först jag mockar och hon sätter mat. Det blir ingen ridning på hennes vilddjur. När vi är klara här ska vi åka till mitt stall och rida Flamman tillsammans han kan verkligen behöva en riktig genomkörare. 

Nog om hästar och julklappar, Att bara gå på väla är rena rama underhållningen att bara kolla på människorna i julstressen. Vissa ser helt lost ut då menar jag inte bara förvirrade utan hur folk faktiskt klär sig. Håll med mig om att världen är full med fula människor. 

bilderna kommer in så fort jag kommer hem till min enormt kapabla dator. elli


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Tack, så glad att höra:D



haha, tycker mäniskor både kan va fula och snygga, man har båda sidorna, men ofta inte heller det. elelr så är det flr att jag ser människor från insidan hur de är och då blir dom på en gång vackrare för mig=)

2008-12-19 @ 15:34:40
URL: http://lienes.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0