jobb

Ligger fortfarande kvar i sängen, har inte orkat gå upp än finner liksom ingen anlednig till det. jag börjar jobba kl 14.oo idag igen skulle igentligen jobbat kväll på mitt andra jobb men jag fick bytat min tid. kommer jobba rätt så mycket nu under jul och nyår vilket väl i sig är bra eftersom att det är många röda dagar. Igår fick jag ännu ett nytt jobb eller mer som en vikarire som hoppar in när någon annan inte kan. Det är på mitt stall så jobbet innebär mockning och hästskötsel.  Det är roligare än att stå och steka hamburgare iaf. Nu har jag alltså tre jobb ett på helgern och ibland någon vardag, ett på vardagarna och ibland någon helgdag och ett nu som jag kan hoppa in lite hur som helst när de behöver hjälp. Gud Elinor när ska du etablera dig?

Och ändå så söker jag fibrilt nya jobb överallt och ingenstans.

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0