för min egen skull

tänkte skriva ner min dag imorgon just för min egen skull så att jag kan se vilket tempo dagen kommer ligga på. När jag vaknat ska jag ta mig till körskolan då jag har "lilla uppkörningen" 1o,3o är det ! därefter ska jag pallra mig ner i stan och KÖPA en klänning till mig själv fan ta mig om jag inte hittar någon. Sen ska jag ta mig upp till ridhuset där jag ska jobba mellan 14-19 och antingen innan eller efter ska jag då hinna rida flamir. När jag har slutat måste jag hem och städa klart det som jag inte "hann" med idag (jag rymmde bara upp och dammsugade idag) Måste sedan sätta mig ner och skriva en inköpslista till festen mums jag längtar så, det ska bli så roligt med en massa folk i mitt hus. och elinor, glöm inte teoriplugg för det måste du göra !!! ajabaja.

en liten fågel viskade idag i mitt öra att vi snart ska få besök av fille här i bloggen viljet jag tycker är väldigt roligt.

en sak till: dagens HATOBJEKT är min hovslagare BOSSE !
 

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0