fetaste paniken



AHHHH, jag har panik ! har rännt både på väla och i stan idag för att hitta en klänning som jag kan ha på mig på fredag. först och främst har jag varit ute efter en röd klänning men jag lovar att det finns inga röda klännigar i Helsingborg. förbannad blir jag, är det inte jul nu? julens färg är väl ändå RÖD??? nej då säljer de gröna, rosa, lila alla världens fulaste färger på klännigar utom julröd till julen. fattar ni poängen? förstår ni att jag är upprörd?
jag vet inte vad jag ska ta mig till men jag får väl bege mig ner i stan i morgon och leta fibrilt efter en klänning en nödlösning får det blil efter som att det inte kan bli så som jag har tänkt mig att det skulle bli.

vi lämnar det, jag har "lilla" uppkörningen imorgon och jag får ta och koncentrera mig på det nu. puss elinor

Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0