dermalogica

jag vet att det är många ute som har problem med sin hy och försöker hitta produkter som funkar. jag själv är erfaren av dessa problem och har använt många olika produkter bla från clinique och mary kay men utan resultat. när jag började med produkter från dermalogica såg jag resultat redan efter kort tid. problemet är att det finns hur många krämer som helst från detta märket och det är kanske inte alltid lätt att hitta rätt själv. personligen tycker jag att man ska ta hjälp av en hudterapeut.
produkterna på bilderna har jag själv använt mig av och trivs super bra med de. båda är bra för acnehud, den ena är en dagkräm man kan använda under foundation för att inte huden ska bli fet under dagen. den andra brukar jag använda på natten för att ge huden extra fukt eller under dagen då jag är lite torr. jag rekomenderar verkligen dessa produkter och är det något ni undrar över får ni jättegärna fråga!





Kommentarer

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0